2019 Generalforsamling
Vi havde en god generalforsamling  og takke de fremmøde for deltagelsen og diskutionen mandag d. 18.03.2018.  Igen kom der positive tilbagemeldinger, nye forslag og ønske om uddybning.
Dagsorden til Generalforsamlingen i Falsled Beboerforening 18. marts 2019
1. Valg af dirigent og stemmetællere.
2. Aflæggelse af Bestyrelsens årsberetning.
3. Aflæggelse af årsregnskab til godkendelse.
4. Forelæggelse af budget – fastlæggelse af kontingent.
5. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter.
- Claus Nielsen (bestyrelse) ønsker genvalg
- Annika Hansen (bestyrelse) ønsker ikke genvalg.
- Winnie Larsen (bestyrelse) ønsker genvalg.
- Leo Plet (suppleant) ønsker genvalg.
- Doris Andresen (suppleant) ønsker genvalg.
6. Valg af revisor.
- Mette Borum, ønsker genvalg
7. Indkomne skriftlige forslag.

Fællesspisning
Birthe og Bente gentog succesen og igen deltog mange til den hyggelige aften hvor mad fra Sognegården blev serveret.
2018 Nytårsbadning
Mange var mødt frem til at dyppe tæer og krop i det kolde vand ved Sorte Sten på nytårsaften. Beboerforeningen bød på drikke der varmede de kolde kroppe.
2018 Fællesspisning
Der var ingen ledige pladser på den gl. Skole vda Bente og Birthe invitered til fællesspisng med sang og hygge. Menuen kom fra Sognegården.
2018 Jul
i Faldsled
I år igen, blev dette flotte arrangementet en succes og mennesker fra hele Fyn, og andre steder i Danmark. Der ble solg og købt og smaget i de mange forskellige boder rundt om i byen. Til og med en ølbar var åbnet op, for dem der trænged til lidt forfriskninger og hvile.
2018 Græskar fest
Vi takker Winnie for at hun lavede suppe til de store og små der møtte op for at skære græskar.
2018 Påskefrokost

Vi takker for en rigtig hyggelig påskefrokost på skolen d. 31 marts, vi håber på endnu et år næste år, men et brag af en frokost, sæt allerede nu X i kalenderen i påsken
2018 Generalforsamling
Beboerforeningen vil gerne takke for et dejligt fremmøde til årets generalforsamling igår mandag d. 19.03.2018, vi syntes det gik rigtigt godt, borgerene var positive og kom med konstruktiv kritik vi selvfølgelig vil tage med os i det kommende år.

Vi ønsker år for år at forbedre os, og derfor er det dejligt at i møder op og deltager, ellers er det svært at komme med nye tiltag :) Tak til jer...

2017 JUL I FALDSLED
Faldsled Beboerforening vil gerne takke arrangørerne af "Jul i Faldsled" for en rigtig hyggelig dag i vores lille by. Det er flot at se så mange glade mennesker, både udstillere og besøgende fra nær og fjern, som år efter år kommer for at støtte op om en skøn tradition, hvor vores dejlige by bliver eksponeret på bedste vis. Også en stor tak til alle de sponsorer, der gjorde det muligt at lave en dejlig julefrokost for byens ældre beboere på Steensvang Ældrecenter.
Vi glæder os allerede til næste år.
Faldsled Beboerforening - 5642 Millinge