Faldsled Vinterbadelaug

Falsled Beboerforening stiftede d. 7. september 2023 Faldsled Vinterbadelaug.

Dette gjorde vi på et møde sammen med en stor flok af folk med en interesse for vinterbadning.
Vi fik på mødet lavet nogle regler omkring badning og saunabrug. Vi havde en god aften og fik allerede der mange tilmeldte.

Vi har en dejlig stor sauna, hvor vi med lidt god vilje kan sidde 12 personer.

Fra saunaen er der et flot udkig ud over Helnæsbugten.

Saunabygningen er flot beklædt med træ og indeholder også 2 omklædningsrum.

Saunaen tilgængelig 24/7

Saunaen kan startes via sms kode, scanning eller gennem My Walllet. Smart er det, at saunaen kan startes hjemmefra.

Ved siden af sauna bygningen har vi et madpakkehus hvor tit hygger bagefter bad og sauna tur.

Badelauget er en del af Faldsled Strandparken der er tilgængelig for alle, vi har 2 badebroer - 1 træbro og 1 metalbro velegnet til kørestolsbrugere og gangbesværede og et handicapvenligt toilet.

Kunne du tænke dig at prøve kræfter med vinterbadning i godt selskab, så send en sms besked til Susan Stick 29844370 eller Birthe Pedersen 30636815.

Faldsled Beboerforening - 5642 Millinge